Przejdź do: STRONA GŁÓWNA
WYDARZENIA

Świąteczny numer U Bogdana

Już jest! Oddajemy w Wasze ręce pierwszy, świąteczny numer czasopisma „U Bogdana".
Chcielibyśmy także zapewnić, że nasza redakcja nie jest grupą zamkniętą i chętnie podejmiemy współpracę z każdym, kto lubi pisać, nie boi się nowych wyzwań i chce coś przekazać innym.
Życzymy miłej lektury!

Wycieczka pociągiem

W drugim tygodniu grudnia, w ramach projektu "Czytam z klasą lekturki spod chmurki - Poznajemy zawody", klasy 3a i 3b wybrały się na dworzec Kraków Główny, aby lepiej poznać specyfikę pracy na kolei. Na miejscu przywitała nas przemiła pani Małgorzata Świątek z Kolei Małopolskich, która pokazała nam dworzec, omówiła rozkłady jazdy, nauczyła nas kupować bilety w automatach oraz kasach biletowych, a także przekazała nam najważniejsze zasady bezpiecznego podróżowania pociągami. Z niecierpliwością czekaliśmy na "nasz" pociąg, który zawiózł nas na stację Kraków-Lotnisko. W trakcie podróży zwiedziliśmy wnętrze pociągu, kupiliśmy bilet w automacie biletowym, mieliśmy możliwość obserwować pracę maszynisty, a nawet zamienić się na chwilę w konduktora i sprawdzić pasażerom bilety oraz legitymacje. Na pamiątkę tej ciekawej i emocjonującej wycieczki otrzymaliśmy od pani Małgosi urocze upominki. Dla niektórych z nas to była pierwsza podróż pociągiem, więc zapewne na długo zapadnie nam w pamięci.

Zbiórka na leczenie i rehabilitację Szczepana

Miło nam poinformować, że w Dniu Patrona naszej szkoły Bogdana Jańskiego zebraliśmy kwotę 2117 złotych

Wszyscy, którzy wrzucili do puszki swój „grosik” otrzymali zakładki do książki z myślami naszego patrona i emotikonki przygotowane przez klasę  2 a.

Pieniądze zostały przekazane fundacji „Sie pomaga”, która prowadzi zbiórkę na rzecz Szcepana. Wpłatę można zobaczyć klikając w podany link: https://www.siepomaga.pl/wplata/AnS5rkre

Wszystkim ofiarodawcom serdecznie dziękujemy w imieniu Szczepana i jego rodziców. Dziękujemy za Wasze dobre serca.

Dekorowanie świątecznych pierniczków

Grudzień i święta Bożego Narodzenia to czas, który chyba wszyscy, bez względu na wiek, kojarzymy z... piernikami. Ich zapach, kształt, dekoracje - tak, zdecydowanie, idą święta.

Święto Patrona Szkoły

8 grudnia to święto patrona naszej szkoły Bogdana Teodora Jańskiego, człowieka, który miał naturalne skłonności do czynienia dobra, do wzruszania się czyimś losem, do przyjścia komuś z pomocą, nawet za cenę rezygnacji z czegoś, co mu się należało.

O tym, jak Bogdan Jański pomagał rodakom w czasie Wielkiej Emigracji w Paryżu, opowiedziały społeczności szkolnej przez radiowęzeł uczennice klasy piątej Marysia i Oliwka oraz opiekunka szkolnego wolontariatu pani Wanda Kasprzyk.

Spacer po Lasku Wolskim

W ubiegłą środę klasa 1a wybrała się na spacer po Lasku Wolskim. Uczestniczyliśmy w warsztatach "Mali leśni architekci". Dowiedzieliśmy się, że las to dom, który ma wiele pięter. Poznaliśmy niektórych mieszkańców, pomógł nam w tym mikroskop. To była niezapomniana przygoda.

Słowniczek obrazkowy klas 1-3

Czy macie ochotę poznać kilka nowych angielskich słówek? Jeśli tak to zapraszamy do naszej szkoły. Chętni uczniowie klas 1-3 podjęli się wykonania słowniczka obrazkowego. Zaprezentowali wybrane słówka przy pomocy przeróżnych materiałów jak makarony, guziki, liście, kamyczki, gąbki, ciasteczka, cukierki.. ahhh czego tam nie ma!! Jesteśmy pod wrażeniem pomysłowości naszych uczniów oraz ich rodziców </div><div class=

1 .. 12 13 14 [15] 16 17 18 .. 59
Szkoła jest beneficjentem akcji „1% DLA EDUKACJI, SPORTU, PASJI I NIEPEŁNOSPRAWNYCH” prowadzonej przez Stowarzyszenie Pomocy Szkole „Małopolska”